09192281337

تماس

callus

 

راهکار قطعی و سریع از بین بردن حشرات موذی و چندش‌آور

 

 راهکار قطعی و سریع از بین بردن حشرات موذی و چندش‌آور

 

حشرات موذی می‌توانند ناقل بیماری‌های خطرناکی باشند. بنابراین، باید خیلی زود آن‌ها را از محیط خانه دور کرد و آن‌ها را در خانه از بین برد.

 

حشرات خانگی چندش‌آور و راه‌های از بین بردن آن‌ها

 

اگر بگوییم برخی از حشرات خانگی تا چه حد ممکن است مفید یا خطرناک باشند، قطعا شگفت زده می‌شوید. در هر حال، در این مقاله، ما به شما آموزش می‌دهیم که چطور  با آن‌ها مقابله کنید و آن ها را از خانه بیرون نمایید، بی آنکه با مشکلی مواجه گردید. شما به راحتی می توانید این حشرات موذی را از محل زندگی و کار خود دور نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با هزارپا

 

هزار پا

 

خیلی ترسناک است که ناگهان در کنار مبل و یا روی زمین یک هزارپا در حال راه رفتن ببینیم. بیشتر مردم از مشاهده‌ی هزارپای خانگی می ترسند. هزارپای خانگی - دست کم - 15 جفت پا دارد و قادر است 30 تا 90 متر در ثانیه جلو برود، همین گرفتن آن را مشکل می کند. معمولا مناسب ترین پاسخ به هزارپای خانگی پرتاب کفش است! البته استفاده از امواج فراصوت هم برای مبارزه با آن روش مناسبی است. امواج صوتی ایجاد شده در روش مزبور، با فـرکانس‌های بالاتر از حد شنوایی انسان ولی در محدوده‌ی شنوایی حشرات موذی، آن‌ها را از محیط زندگی ما دور می‌کند که البته این روش بی‌ضرر و با محیط زیست سازگار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با کک

 

·                   کک

 

·                   اگر کک مزاحم حیوانات خانگی شما می‌شود و آن‌ها از این طریق به خانه شما راه می‌یابند، شما راه ورود به خانه را یافته‌اید. کک اگرچه کوچک است، اما جنب و جوش و گزش و سوزش زیادی دارد، به‌ویژه خصوص در فصل ها گرم‌، زیاد مشاهده میشود. اگر با کک گزیده شده‌اید، حس مقابله با آن را به خوبی دارید. شما می توانید برای خلاصی از این حشره‌ی موذی این مطلب را بخوانید و با بهترین شیوه‌ی پیش‌گیری از ابتلا به آن و نیز محافظت حیوانات خانگی‌تان، از شر گزش‌های آن در امان بمانید:

 

·                   روکش بالشت‌ها و مبل و صندلی‌‌ها را درآورید و همه جا را با جاروبرقی تمیز کنید. همه شکاف‌های صندلی‌ها و مبل‌ها را هم جارو کنید. به خاطر داشته باشید که حتماً کیسه جاروبرقی را درون پلاستیک بریزید، در آن را ببندید و آن را به بیرون از خانه ببرید.


·                    

 

·                   علاوه بر آن، گونه‌هایی از گیاهان هستند که موجب فراری دادن کک‌ها می‌شوند. شما می توانید  از این گیاهان نیز برای فراری دادن کک‌ها در خانه استفاده کنید. این گیاهان را می‌توانید در گلدان نگه‌داری کنید یا آن‌ها را در باغچه‌ی خانه به کارید و به طور طبیعی با کک مقابله کنید.

 

·                   برخی گیاهانی که کک‌ها را از محل زندگی شما دور می‌کنند:

 

·                   پونه

 

·                   گل داوودی

 

·                   اسطوخودوس

 

·                   نعناع

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با عنکبوت

 

عنکبوت

 

آیا عنکبوت‌های خانه‌تان شما را اذیت می‌کنند؟ عنکبوت‌ها غالباً در پی غذا و محیط گرم وارد خانه‌ها می‌شوند. آن‌ها حشرات را شکار می‌کنند، که البته این برای ما خوب است؛ اما آیا دوست دارید خانه‌تان را با عنکبوت‌ها قسمت نمایید؟ هیچ‌کس به چنین تقسیمی راضی نمی‌شود. شما می‌توانید با کمی غذا و دانستن برخی فنون، از شر آن‌ها خلاص شوید.

 

اگر می‌خواهید تارهای عنکبوت را از دیوارها بردارید، ما یک روش ساده و بی ضرر به شما توصیه می‌کنیم: یک لنگه جوراب را به سر یک قطعه چوب ببندید و آن را محکم کنید تا نیفتد. سپس با آن، گوشه‌هایی از سقف و دیوارها را که عنکبوت در آنجا لانه ساخته، پاک کنید. هنگام تمیز کردن خانه، زیر کابینت‌ها و یخچال را هم فراموش نکنید.

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با مگس

 

مگس

 

آمریکا پر از انواع مگس‌ است؛ از مگس‌های فاضلاب گرفته تا مگس‌های لاشه‌خوار، مگس‌های خانگی و دیگر حشرات. با وجود این همه انواع گوناگون مگس، ورود آن ها به خانه آزاردهنده است. مگس‌ها، هم آزار دهنده اند و هم ممکن است بیماری را منتقل کنند و ما را به دردسر بیندازند. اگر دایم توسط مگس‌ها آماج آزار و اذیت هستید، بیایید خانه را از لوث وجودشان پاک کنید. ما یک روش خیلی ساده به شما پیشنهاد می کنیم:

 

سرکه سیب را روی چراغ گرم کنید، سپس آن را در شیشه‌ای بریزید. سر شیشه یک قیف قرار دهید. شیشه را در محلی که مگس‌ها بیشتر در آنجا اجتماع می کنند بگذارید. بعد از چند ساعت خواهید دید که چند مگس را به دام انداخته اید.

 

اگر خواستید می‌توانید به صورت مستقیم هم  سرکه سیب را بر روی مگس‌ها اسپری کنید.

 

 

 

 

 

شیوه ی دفع مگس از خانه

 

مناسب‌ترین روش مقابله با موریانه

 

موریانه

 

موریانه‌ها به خانه‌ی ما آسیب‌های زیادی وارد می‌کنند. این حشره موذی در نوع خود، آفت به حساب می آید. البته به راحتی هم می توان از شر آن خلاص شد. شاید تا کنون آثار مخربی را که این موجود از خود برجای گذاشته دیده باشید چوب‌های سوراخ سوراخی که استحکام و زیبایی خود را از دست داده اند از نشانه‌های فعالیت موریانههاست. نبابراین، پیدا کردن راه مقابله با موریانه‌ها اهمیت دارد.

 

از جمله راه‌های مقابله با موریانه، پرمتروین و پودر آرسنیک است. با این دو ماده‌ی شیمیایی می‌توانید به زودی از شر موریانه‌ها راحت گردید. موریانه‌ها با خوردن مواد شیمیایی به راحتی از بین خواهند رفت.

 

راهکار قطعی و سریع از بین بردن حشرات موذی و چندش‌آور 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با پشه

 

پشه

 

هجوم پشه‌ها به خانه واقعا آزاردهنده است. پشه‌ها با همه آزاری که برای ما دارند و خواب را بر ما حرام می کنند، عمر کمی دارند. پس اگر امکان تکثیر نسل را از دست بدهند دیگر مشکلی نخواهند داشت. پشه‌ها فقط میوه یا سبزی فاسد نمی‌خورند، آن ها گرد زباله ها می چرخند. پس برای اینکه آن ها را نا امید کنید، کیسه زباله خوب گره بزنید و از خانه بیرون قرار دهید. در این صورت، هیچ حشره‌ای گرد زباله‌ها جمع نخواهد شد.

 

علاوه بر این، برای دفع پشه‌ها، با ساخت این معجون می توانید آن‌ها را خود دور کنید:

 

25 قطره روغن اسطوخودوس بگیرید، سپس آن را با یک چهارم فنجان سرکه سیب مخلوط نمایید. بعد آن کنید و آن را روی بدن یا لباس خود اسپری کنید تا حشرات از شما دور شوند. به جای سرکه می توانید از آب هم استفاده کنید.

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با ساس

 

ساس

 

پیش از هر اقدام برای پیش گیری از گزش ساس، لازم است محل پنهان شدن آن ها را پیدا کنید. ساس‌ها اندامی کوچک، صاف، به رنگ قهوه‌ای و بدون پر هستند. معمولا در تشک، منافذ تخت خواب و اثاثیه خانه، فرش، پایه‌های مبل و حتی دیگر وسایل خانه مخفی می شوند. کسانی که توسط این حشره گزیده شده اند، از سوزش آن به خوبی باخبرند. حال برای دفع شر ساس، این روش را آزمایش کنید:

 

قدری الکل خالص (الکل ایزوپروپیل 99٪ ) تهیه کنید. این ماده، هم آن‌ها را می‌کشد، هم سلول‌های آن‌ها را در خود حل می‌کند. پس قدری الکل در محل‌های اجتماع آن‌ها اسپری کنید.

 

 

 

 

 

شیوه ی دفع ساس از خانه

 

مناسب‌ترین روش مقابله با سوسک

 

سوسک

 

از بین بردن سوسک‌ها کار سختی نیست، ولی دنبال کردن آن ها دشوار است. سوسک‌ها موجودات ضعیفی به‌شمار می‌روند. محل اصلی تجمع آن‌ها جاهای پر از مواد غذایی و شلوغ است. ما در این مقاله، راه خلاصی از شر سوسک‌ها و نرسیدن مواد غذایی به آنها را به شما یاد می‌دهیم.

 

پیش‌ از همه، در مرحله‌ی اول، دقت کنید جایی را برای مخفی شدن سوسک‌ها باقی نگذارید. از همه مهم‌تر این است که هر نوع زباله و مواد غیر لازم را از خانه بیرون بریزید؛ از جمله: کاغذها اضافی، مقوا ، مجله و روزنامه. سوسک‌ها به شدت به این این مواد علاقه‌مند هستند.

 

در مرحله‌ی دوم، از پیاز و جوش شیرین کمک بخواهید. اول  پیاز را به چند قطعه خرد کنید و سپس جوش شیرین بر روی آن بپاشید. بعد این ها را خوب با هم مخلوط کنید. این مخلوط را در گوشه‌های خانه‌تان قراردهید. سوسک‌هایی که در هر گوشه و کناری پنهان شده‌اند بیرون می‌آیند و با خوردن آن‌، کار شما این است که جنازه‌ی آن‌ها را جمع کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با مورچه

 

مورچه

 

شما فکر می کنید وقتی مورچه‌ای را می کشید، از تعداد مورچه‌ها کم کرده‌اید، در حالی که بازای هر یک مورچه، که شما مشاهده می‌کنید، صدها مورچه در زیر زمین خانه‌ی شما یا سوراخ دیوارها پنهان هستند. مورچه‌هایی را که شما مشاهده می‌کنید مورچه‌های پیش‌آهنگ هستند که کارشان جست‌وجوی غذا برای مجموعه کلونی است. برای مقابله با مورچه‌ها، شما از این پیش‌آهنگ‌ها برای نابودی مجموعه کلونی استفاده نمایید. اما چگونه؟

 

برای از بین بردن مورچه‌ها از فلفل  (فلفل قرمز و فلفل سیاه) و دارچین استفاده نمایید. در مسیر حرکت مورچه‌ها فلفل بپاشید. محققان معتقدند: فلفل قرمز برای از بین بردن مورچه‌ها مؤثرتر از فلفل سیاه است. هنگام استفاده از فلفل مراقب باشید که نفس نکشید، وگرنه دچار سرفه و عطسه خواهید شد.

 

 

 

 

 

 

 

مناسب‌ترین روش مقابله با کنه

 

·                   کنه

 

·                   کنه، که از جمله حشرات کوچک انگلی به شمار می آید، از راه خوردن خون موجودات زنده، مانند پستانداران، پرندگان و حتی خزندگان و دوزیستان تغذیه می کند. به اعتقاد محققان، انفجار کنه‌ای در تابستان اتفاق می‌افتد. این آفت، هم برای انسان مضر است و هم برای حیوانات. کنه ممکن است حامل بیماری باشد. برای جلوگیری از شیوع کنه در خانه، بهتر است از سموم که در داروخانه‌ها عرضه می شود، استفاده کنید.

 

·                   مکان‌هایی که معمولا کنه در آنها لانه می کند و لازم است سمپاشی کنید عبارت است از:

 

·                   اطراف پشت بام و دودکش‌ها

 

·                   فضای زیر شیروانی و سقف

 

·                   حفره‌های دیوارها و درز انبساط ساختمان‌ها

 

·                   زیرزمین و زیرپله‌ها

 

·                   اطراف دیوار پنجره‌ها

 

·                   بالکن و تراس

 

 

 

 

 

راهکار قطعی و سریع از بین بردن حشرات موذی و چندش‌آور

 

 

 

جهت دريافت مشاوره و سفارش خدمات سم پاشي در تهران با شماره 09192281337 تماس بگيريد.

 

 

 

مقالات مرتبط

مطالب مهم

در حال بارگذاری ...